Slavyan mərasimlərində daha əhəmiyyətli məna idi, nə qədər forma və təmtəraq. Əsas onların hədəfi — bu bütün iştirakçıların və əhatə edən dünyanın arasında energetika mübadiləsidir, insanın bio energetika düzləşdirməsi. Keçirmə zamanı mərasim hər kəs enerji maksimum üzrə boşaldılırdı. Maraqlıdır ki, bayramlarda hamı təbəqələrə və fəaliyyətin növünə bölməsiz iştirak edirdi Xorovodların aparması şən və sirli hərəkət idi. Hər bir iştirakçı, əllərdən tutaraq, hamıyla öz enerjisiylə bölüşürdü, və kollektiv dalğa auranı hamıya düzəldirdi. Xəstəliklərin birinci görünməyən əlamətləri belə müalicə olunurdu
Qruplar üzrə əsas slavyan mərasimlərinə baxaq.
Təşəbbüslər və rahibliyə girmələr — uşaqlıqdan keçiddir gəncliyə ayrı qızlar və oğlanlar üçün, döyüşçülərdə ithaflar, sənətkarlarda
Həyatın nişanları — yeni mənzildir (yeni mənzil şirnisidir), doğuluş, toy, dəfnlər. Hind Vedalarında samskarami adlanırlar. Yəni həyatın əhəmiyyətli nöqtələri, hansılar ki, insanın taleyini təşkil edirlər
Yeni mənzil (yeni mənzil şirnisi) — bu xüsusi mərasimdir. Cavan insanlar gələcək ev üçün yeri seçirdilər, planlaşdırırdılar ki, harada yerləşdiriləcək, öz enerjisiylə torpağı doldururdular. Evin tikintisindən sonra birinci ora heyvanı buraxırdılar, ruhları qovmaq üçün
Ad gününün bayram edilməsi — bu bizim vaxtlarımıza çatmış slavyan mərasimidir. Qreko-katolik kilsəsi onu rədd edirdi, və yalnız ad günü tanıyırdı, müqəddəs günü, kimin ad insan adlandırılmış idi
Qədim slavyan qadın toy paltarı qırmızı rəng idi, və ağ — bu kədərin və qəmin simvoludur. Yandırma vasitəsilə ölüləri dəfn edirdilər. Onda ənənə idi ki, arvad könüllü dəfn tonqalına daxil olurdu ki, öz sevilənini müşayiət etməyə əbədi
Mövsüm dəyişikliyi — Maslenitsa, milad bayramı günlərləridir, yazın çağırışıdır və yeni ilin gəlişidir, məhsulun bayramı, su pərisi həftə
Milad bayramı günlərlərinə müxtəlif yeməklər hazırlayırdı. Məsələn, yemək kimi kutya sehrli mənanı daşıyırdı. O buğdanın, meşə gilasının və yumurtaların dənlərindən hazırlanırdı. Doğuluşun bitməz prosesini bildirirdi - ölüm-diriltmələr. Hesab edilirdi ki, kutya — bu ölü əcdadların yeməyidir. Onu onlara hörmət üçün mütləq gətirirdilər Ənənə fəsəliləri bişirmək yazın və istiliyin çağırışıyla izah olunur. Fəsəlilərin yumru formasında slavyanlar günəşi gördülər, hansı ki, onlara qış soyuqlarından sonra qayıdır. Bizim əcdadlarımızda yeni ilin gəlməsi yazın gəlişiylə başlanırdı. Nə vaxt ki, təbiət oyanırdı, qış və şaxtalar geri çəkilirdi. Bu Qaranlığın üstündə İşığın qələbəsini simvollaşdırdı Su pərisi həftəyə (Üçlükdən əvvəl ) ağ geyimlərə geyinilmiş su pərisinin ot müqəvvasını dəfn edirdilər. Onu xərəklərdə kənddən çıxardırdılar və dənin qaçışlarının arasında sahədə atırdılar. Slavyanlar hesab edirdilər ki, sahələrə yağış belə töküləcək və məhsul zəngin olacaq Bəzək çələnglərlə və tozağacının lentləriylə dini mərasim mənasını daşıyırdı. Əvvəl başqa ağacların tozağacısı yaşıllaşırdı, deməli onda daha çox canlandırıcı güc idi. Slavyanlar sahədə tozağacını qurban verirdilər və ya bu gücün ötürülməsi məqsədi ilə çarhovuza torpağa və gələcəyi hədələyirəm
Atəşlə təmizləmə və suyla — İvan Kupalada tonqal vasitəsilə tullanırdılar, Milad açıqcasına (Milad nəğməsinə) buzda deşiyə girirdilər. Sonuncu orqanizmə sağaldan effekti göstərirdi. Və Kupala atəşi ağac haqqında ağacın sürtünməsiylə əldə edirdilər. O bütün pis canlını, yandıran hesab edilirdi, gücü və yeniləməni hədiyyə edənlərə
Kütləvi gəzmələr və bayramlar həmişə gülüşlə müşayiət olunurdu. O ölümün üstündə həyatı və qələbəni simvollaşdırdı Bədənin, fikirlərin və nitqin təmizliyi. Xüsusi məna hamam prosedurları doldurulmuşdular, nə vaxt ki, təmizlənirdilər bədən və ruh. Qoruyucu simvollarla süpürgə məcburi atribut idilər, tavanın altında asılmış otların dəstələri
Məişət mərasimləri — evdə təmizləmədir, zibilin çıxarması, bir yığım toz, bir yığım neqativ üçün həftəyə evin küncləri üzrə duzla damarların quraşdırılması, qəddar fikirlər, ruhların sürgünləri Təəssüf ki, bütün mərasimlər və ənənələr bizim vaxtımıza çatmadı. Amma biz, slavyanlar, öz xalqının tarixini bilməlidir ki, irəli addımlamağa və bilərək gələcəyi tikməyə arxayınıq.