Bir
zamanlar insanların arasından çıxan fironlar sistemi o cəmiyyəti əsir
götürmüş və onları da öz qurduğu krallığı adına istifadə etmişdir. Və
eyni zamanda onlar özlərini bir də Allah olaraq elan etmişlər və bu
sistem atadan oğula keçərək uzun illər davam etmişdir. Gerçək olan uca
Allah, bu səhvi bu insanlara izah etmək üçün biz insanların arasından
seçdiyi bəzi insanları, bu insanlara bütün gerçəkləri izah etsinlər və
onlara nəyin necə ediləcəyini də öyrətsinlər deyə Peyğəmbər deyilən
elçilərini göndərmiş və onlar da bu gerçəkləri bu insanlığa izah etməyə
çalışmışlar. Bu gerçək budur: İnsandan Allah olmaz və hər şey tək
Allahın mülküdür. Və insanlar bu mülkü öz aralarında ortaq tərəfindən
olan bir işlətməyə açıb bu işlətmədən doğan bu qəniməti "əmək bərabər
əmək" haqqlarını bu malları və pulları öz aralarında bərabər gələnə
qədər bölüşmələrini istəyir və dilənçiliyi istəmir. Krallığı, müdirliyi,
din adamlığını və köləliyi də istəmir Allah. Bunlar heç bir insana
yaraşmaz deyir və çünki onların yaradılış sistemi bunların heç birinə
uyğun deyil deyir. İnsanlar daim ortaq olmaq məcburiyyətindədirlər,
çünki insanlar ictimai varlıqdırlar deyir. Yəni vahidik hamımız üçün,
hamımız da vahidik üçün varıq deməkdir. Elmi ölçü və əxlaqımız bu olacaq
və təməl qanunumuz budur. Bütün inqilablarımız bunun üzərində qurulacaq
qanunu Allahın qanunudur və bu təbii olan bir insani haqqdır və eyni
zamana bir borcdur deyərəm. Bunu bacarmamız üçün kralın, müdirin, din
adamının, kölənin, əmrində və onun ətrafında deyil və onun ağızından
çıxacaq sözlərində deyil
Biz
insanlar tək Allahın tək dinini və tək onun sözlərində birləşməliyik
ki, qoruyucumuz və hüquqçumuz da Allah olsun. Bu bərabərliyi onun
istədiyi şəkildə etməliyik. Onsuz da o da bizlərdən bunu istəyir və bu
vəziyyət də Qurani Kərimdə müəyyəndir. Hüquq insanların arasında
bərabərlik qanunlarını təmin edər dövlət bir güc olaraq bir bunları bir
hədəfdə yığan bir növ yapışdırıcı olaraq bu insanların görüşdüyü
qaynaşdığı tək nöqtədir və ədaləti təmin edən insani gücdür və o bir
bayraqdır. Məsələn: onun istiqlalı dini baxımdan azandır. O milli
baxımdan da bir istiqlal marşıdır. Hər istiqlal marşı da milli quruluşa
onların xarakterlərini və dini inanclarını göstərər. İslamda ki, azan o
millətin hansı peyğəmbərin ümməti olduğunu açıqca göstərər. Elmi ölçü
budur və insanlar inandığını yaşayarlar. O nöqtədə birləşərlər, krala
inananlar, kralın qurduğu dini. Allaha inananlar da Allahın verdiyi
İslam dinində birləşərlər və onu yaşayarlar.Bütün peyğəmbərlərin dini
vəzifələri bu idi və onlar bu dizaynın planlayıcıları idilər. Onun üçün
onlar insanlara canlı nümunələr oldular ki, onların həyat xəttləri bu
insanlığa bir nümunədir. Bunu yazdırıb onu insanlara izah edirdilər və
onlar ağıllarına və nəfslərinə deyil tək Qurani Kərimə tabe idilər. Onun
üçün Quran bir qanundur. Azan da onun xarakterini bu insanlığa izah
edər. Allah yaradıcıdır insanlar da tək ona tabedir. Başqa heç bir
insana və heç krala tabe ola bilməzlər əgər krala tabe olsalar onlar
kafir sayılarlar. Əgər Allaha qurana tabe olsalar onlar da möminlərdən
olarlar və onlar da onu yaşayan insan və cəmiyyətlər və millət olarlar
deməkdir.
İnsanın
ruzisi bir dilim çörək və bir də geydikləridir. Bu çox ağıllıyam deyən
insanoğlu olaraq bunu hələ həll edə bilmədilər. Bu insanlar sadəliyi
buraxıb israfı mədəniyyət sandılar. Həmişə israfın arxasından qaçdılar.
Mən buyam dedilər. İsrafın arxasından qaçanlar həm günahkar həm də
axmaqdırlar.