MÜZAKIRƏ MÖVZUSU - Boşanmaq faciədirmi????

Müəllif: YalniZ-ArZu
Şərhlər: 15
Baxılıb: 2308
Paylaş:
Səs ver:
(səs: 3)
Bugün saytda ilk müzakirə xəbərimlə qarşınızdayam.Əslində çoxdan fikrim vardı,çünki bu sual məni çox düşündürür son günlərdə.Başlayaq:

Biz bir millət olaraq,ailəyə, ailə dəyərlərinə də çox böyük önəm veririk.Şükür hələ cəmiyyətimizdə bütün mənəvi dəyərlər ölməyıb.Ailəli olmaq subay qalmaqdan üstün tutulur.Ailənin müqəddəsliyinə inananlar da az deyil.Ancaq bu gün istəyirəm,məhz boşanmaqdan danışaq.

Nəyə görə boşanmaği bir çoxlarımız faciə kimi qəbul edir?

Bir qadın ailəsində xoşbəxt deyilsə və buna çox ciddi səbəblər varsa,bu evliliyi qoruyub saxlamaq doğrudurmu?

Nəyə görə bir çox valideynlər qızını ərə verərkən,"Getdiyin yerdən ancaq kəfəndə çıxa bilərsən" deyib də,qızın əl qolunu bağlayırlar?

Niyə cəmiyyətdə bir çox dar düşüncəli,cahiller boşanmis qadına barmaq arası və hətta pis gözlə baxırlar?

Qızını oxutmaq istəməyib,"tez bazar ərə verim də yüküm azalsin" deyən valideyn,bu gün qızının düşdüyü çıxılmaz durumdan birbaşa sorunlu deyilmi? Yoxsa elə bütün günahları ərin üstünə atmaq doğrudur?

Və sizə görə BOŞANMAQ FACIƏDIRMI?


P.S- 1.xahiş edirem,şərhlərinizi yazanda bir anlıq özünüzü çıxılmaz vəziyyətdə olan qadınların yerinə qoyub,empatiya qurub da yazasiz.Daha obyektiv şərhlər üçün.
2.Son dərəcə xahiş olunur ki,bir birinizin də fikirlərinə hörmətlə yanaşasiz.Bura müzakirə meydanıdır,savaş meydanı deyil.
3.Kimin bu barədə fikri yoxdursa,özünə əziyyət verib nə heç kimin fikrini sitat götürsün,nə də "Tesekkurler" yazıb yola versin.

loading...
(səs: 3)
Şərhlər: 15
Baxılıb: 2308
Geriyə
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Offline
Yağmur
Men boşanmaya pis baxmıram . Bir qadın her gün şiddet almaqdansa boşanması yaxşıdı . Bezende hec neden aile dağılır pff
1 iyun 2018 19:37
15
Olduğun yeri cennete cevirmedinse her qacdığın yer sene cehennemdi
Offline
YalniZ-ArZu
Ilk once muzakirede iwtirak edib,rey yazan butun qizlara tewekkur edirem.Cox sagolun ki,fikirlerinizi bu cur dolgun ve gozel wekilde yazib bildirmisiz.Ekseriyyetinizin fikirleriyle de raziyam.

Saytimizda bezi bacilarimin gunluye yazdiqlarini oxuduqca gelmiwdi bu movzu aglima.Yani niye beledir bu?Niye valideyn ucun bowanmiw qiz faciedir?Niye imkan vermirler qizlari rahat nefes alsin?Meyer belemi cetindir dogub boyutduyun qizin arxasinda dag kimi dayanmaq?
Hazirda bezi gencler de aileni,evlenmeyi oyuncaq edibler ellerinde.Bele gormuwuk ki,her iki teref,esas da qadin,ailesinin ustunde eser ki,aileni qorusun,teki aile bolunmesin.Indi amma bezileri aileye sanki muveqqeti bir weymiw kimi baxirlar ve ilk problemler yawanan andan bowanmaga qerar verirler.
Men bir qiz taniyirdim,cox muasir duwunceli,bele deyekde modnu qiz idi.Birde ewitdim ki,lap ucqar kende niwanlandi.Bundan soruwdum ki,neeceb senden kende niwanlanmisan?.Mene qayitdiki,ehh neyime lazim maksimum iki ay baxacam gorum xowuma gelmese bowanacam.Ele de oldu,hemen qiz ere getdi ve dogurdanda iki aydan sonra bowandi,hetta hamileydi.
Birde son zamanlar uzaq qohumlardan da cox ewidirem bowananlar,gorursen 19 yawi var uje bowanmiw gelindi.Ozude hecne ustunde.Adam sadece wok olur.Yani demek istediyim odurki,"amandi qizim bowanmasin" deyen ata analarla yanawi,qizina dil veren,hetta qizinin ailesini dagidan aileler de var.
Mene gore bowanmaq facie deyil.Menimcun facie bir qadinin bir ailede doyulerek,soyulerek yawamasidir.Menimcun facie,her gun uwaqlarin gozu qabaginda tehqir olunan ana obrazidir.Menimcun facie qazandigi pulu pozguna,araga xercleyib de,uwaqlarini ac qoyan ata obrazidir ve menimcun facie bu qeder ve bezen bundan da beter problemler olmasina baxmayaraq aileni davam etdirib,uwaqlarin psixologiyasini duwunmeyen valideyn obrazidir.
Bezi aileleri davam etdirmek hetta lazimsiz bir weydir.Cox qadin bowanmir mehs uwaqlarindan otru ki,uwagim atasiz qalmasin.Ancaq duwunmurler ki,qeddar,agzinin daniwigini bilmeyen,zorakiliq eden,etinasiz atadan ovlad ele uzaqda boyuse yaxwidi.
Bawqa demek istediklerimi ise,bezi qizlar yazib deye,tekrar yazmiram.
9 mart 2018 20:31
14
Gözümüz bağlı güvəndiyimiz insanlar, yaxşı niyyətimizin içinə zibili yığanda, bizə də hər münasibətə üz verməyib, hər mundarın sözünə aldanmamaq qalar. 08
Offline
vipbetul
AAllah hec bir aileye ayriliq yasatmasin eger ailede hormet yoxdursa o aileni uzatmaqin menasida yoxdurilk onge valideyin ovladina dayaq olmalidir onu mudafie etmelidir esas tehsil vermelidir bir qadin oz ayaqlari usdunde durmaqi bagaralidir kiminse eline baxmamalidir ki ozune hormet etmeyi basqalarina oyretsin daha qadina ev temizliyen kimi eger bir valideyin baxirsa o heyat yoldasida lap supurge kimi baxagey ona gorede ilk novbede valideyinler sonra xanim ozu ozune hormet etmeyi bagarmalidir ve sabah evlere dusdukde ozunu mudafie etmeyi bilmelidir ezdirmemelidir olsemde yoldasimin elinde olum dememelidir lazim geldikde bosanmalidirda daha camaahat ne deyer deye carez qalib ozunu ucuzlashdirmaalidir qadin boyuk quvvedir qadin anadir qadina hormet her zaman yuksek olmalidir. Qadin zeyif deyildizerifir.bunu esla unutmamali unutdurmamalidir. Bosanmaqda dunyanin sonu deyildir
2 mart 2018 23:06
13
Of,If I stretch my hands,do you hold them in your hands,Sir?
Oh, do you look at my tearful eyes even once?
Offline
Tomris Müslümova
Diqqət! Sizdə gizli mətnin baxışı üçün hüquq yoxdur.
2 mart 2018 12:53
12
Mənim olan bu heart səni çox sevir!!!
Offline
Onun_Mələyi
Çoox maraqlı və aktual mövzudur.bu haqda o qədər yazmaü olarki? İLK öncə onu deyim ki indiki zamənədə boşanmaların sayı o qədər artıbkı,biraz çətinliyə düşən kimi cütlüklələr boşanmağa qərar verirlər.BOŞANMAQ HEÇDƏ HƏRDƏFƏ ÇIXIŞ YOLU OLMUR TƏSÜFF Kİ.!bəzi qadınlar varki boşanmış,boşanmaları haqda danışanda " qaynanam yola vermirdi,balduzum belə idi və.s cümlələr danışanda özümdən asılı olmayaraq əsəbləşirəm .QAYNANA,QAYNATA,BALDUZ'A GÖRƏ BOŞANMAĞA DƏYMƏZ.Əyər sənin evladların varsa, həyat yoldaşınla münasibətin yaxşıdırsa,sənin daim arxanda durub ,hörmət edirsə boşanmağa dəyməz.XƏYANƏTƏ GÖRƏ BOŞANMĞA DƏYMƏZ.Əyər bir qadın əri tərəfindən şiddət görürsə,daim alçalırsa,həyat yoldaşından bir sevgi,hörmət görmürsə ,həyat yoldaşı haqlı ikən mamasına,atasına,bacısına tərəf çıxırsa o zaman o MAMAUŞAĞI ilə bir damın altında yaşayıb "evli qadın statusu "daşımağa dəyməz! Min dəfə "boşanmış qadın" statusu daşımaq ondan daha yaxşıdır.kimin nə düşündüyü nəyə lazım axı?!mən həmişə başqalarının nə düşündüyünü önəmsəməyən qadın olmuşam.İnanın xoşbəxt olmağın ən yaxşı yolu elə budur.insan dünyaya bir dəfə gəlir,ona görə də "dəymiyən bir həyat yoldaşı ilə yaşamağa dəyməz.demirəm hər xırda problemə görə boşanın, xeyr!yuxarıda da qeyd etdiyim kimi boşanmaq heçdə hərədəfə çıxış yolu olmur.əyər problem yoldaşınızın ailəsindədirsə bunu yoldaşınızla (əyər sizi başa düşürsə) danışıb həll etmək olar.həll olunmasa belə ən azından boş vermək,Söylənənləri qulaq ardına almaq olar.Hərdən elə kişilər olur ki evlilikdə başdan yaxşı olurlar,sonra nəisə pis vərdişə dadanırlar,xasiyətləri dəişir və.s bax bu problemləri çalışdıqda,səy göstərdikdə düzələr bilər.əvvəldən yaxşı idisə sonradan niyə düzəlməsinki?hər xırda problemə görə boşanmağa dəyməz.İDEAL NƏ KİŞİ VAR,NƏDƏ HƏYAT YOLDAŞI.Kimin ailəsində söz söhbət olmurki?bir şeyi də unutmamaq lazımdır ki heçbir (əsasəndə) Azərbaycanlı bir qadın ailəsini boş yerdən dağıtmaz,kimsə xoşbəxt yuvasını uçurmaz.kim nə bilir axı kim nə çəkir?kimin nə dərdi var?kim hər gecə ağlayaraq yatır?kim nələrə dözür?!bunları kimsə bilmir.ona görədə kənardan baxıb danışmağa nə varki?
kimsə özünü o yazıq qadının yerinə qoymaz ,dediqodudan buna vaxt taparlar ki? Mənə görə boşanmış qadın olmaq çətindir,çünki daim (ətrafdakılar tərəfindən) müzakirə mövzusu olurlar.nə istədiyi kimi bəzənə bilməz,geyinə bilməz .istədiyi yerə tək gedə bilməz .ADINA SÖZ ÇIXAR,NAMUSUNA SÖZ GƏLƏR YOXSA.ATA EVİNƏ DÖNƏR,ORDA ATA ANA NECƏ YOLA APARAR,HƏLƏ O EVDƏ QARDAŞ,-ONUN YOLDAŞI VARSA İŞ DAHA DA ÇƏTİNLƏŞƏR.uşaq varsa hələ,uşaqla boynu bükük ata evinə qayıtmaq necə çətindir anlayıram.ELƏ BUNA GÖRƏDƏ YAZIQ QADINLAR BOŞANMAQDAN QORXUR,ÇƏKİNİR.ÇOX ŞEYİ GÖZƏ ALIB DÖZÜRLƏR.bütün bunları bir bir düşünür qadınlar.Hərdən günah qızlarını oxutmayıb,tez evləndirən valideyinlərdə olur.ama qismət məsələsinə də unutmaq olmaz.insanın taleyinə nə yazılıbsa oda olur,guya gec evlənib,oxumuş qadınların başlarına heçnə gələ bilməz?
Boşanmaq faciə deyil.faciə olan qadınını xoşbəxt edə bilməyib,onu qoruyub,ona hörmət etməyən,qadınını özündən diksindirən,ona işgəncə verən bir kişi ilə "Evli olmaq" faciədir.qadınlar çox vaxt evladlarına görə işgəncələrə dözüb boşanmırlar ,ama bu münasibətdən,şiddətdən uşaqlarda çox zərər görür,psixoloji çətinlik çəkir unutmayaq.


Məndən bu qədər.təşəkkürlər canım dəyərli mövzu üçün.08

bu arada onu da qeyd edimki .biz tərəflərdə artıq boşanmağa heçdə əvvəlki tək pis baxmırlar,BOŞANMAĞI FACİƏ SAYMIRLAR YƏNİ).
2 mart 2018 01:16
11
Men never remember, but women never forget.hmmm
(Kişilər xatırlamaz,ama QADINLAR heç vaxt unutmaz!
Offline
aziz a
Bu werhleri bu mövzunu oxuyaraq mende Cox tesüfler olsunkı "boşanmış"biri olaraq öz fikrimi bildirmek istedim,amma cümlelerim Boğaz'ımda düyünlenib qaldi,göz yaşlarıma hakim ola bilmedim,bedbext oldugumu bir daha anlamış oldum "Men Çox BEDBEXTEM"
2 mart 2018 00:11
10
...
Offline
_Mrs_
Diqqət! Sizdə gizli mətnin baxışı üçün hüquq yoxdur.
1 mart 2018 23:39
9
Seni cooxx sevirem heartEsgerimheart
Offline
Meleknur
Ugursuz bir evlilik ve islah olmayan bir er olduqda hem ailenin icine soz sohbete bawqa insanlar mudaxile edende insan bilmir ne elesin cox wey var anladacaq amma sebrim yoxdu bu barede tukenirem yazanda yeni bowanmaq eyib deyil hec bir qadin qudurub bowanmir hec kim xowbext evliliyin bitirmez en azindan men bele duwunurem amma turklerinde bir sozun es gecmeyim rahat batir bezende bezi insanlara gudurqanliqdan bowananda olur bowandiqdan sonra kiwi teref qadina onun ucbatindan ay besmekan ne bilim qara bele yaxirlar adina oz adlari temize cixsin deye qadin terefde de bu eynen olur eslinde amma men cox zaman yanliwi kiwerde gorurem onlarin mesuliyyetsizliyi laqeydliyi oz bawnaliqlari qadinla nece davranmaq lazim oldugunu bele bilmirler her kiwiye aid deyil tebii ki, bu yaxwi kiwinin arvadi da yaninda olar cemiyyetde bowanmiw bir qadina ele qeribe reaksiya gosterir Allah gostermesin adi (fahiweye(uzur isteyirem jfademe gore) bele cixir amma bilmirsen ne ucun bowanib neler yawayib amma yene de aileni caliwdiqca qorumaga caliwmalidi iki terefde gorunur yox artiq hecne duzelmirse yollari ayirirlar amma bowandiqdan sonra da bezi weyler daha da pislewir qadina adina cox soz gelir bir subay qizdan daha cox adini qorumaq vacib olur adi bir werle adina leke yaxa bilirler Allah her kesin ailesin qorusun nasumu ile yawayan bowanmiq qadinlara da sebr verib qorusun
1 mart 2018 22:36
8
Düşdüyündə ümidini, qalxdığında insanlığını itirmə!
Offline
Antikvar
Nəyə görə boşanmaği bir çoxlarımız faciə kimi qəbul edir?

Bizim cəmiyyətimiz nəyə faicə kimi baxmır ki? Birisi desin görüm.. Qadın danışdı, faciədi, qadın səs çıxartdı faciədi, qadın geyinsə faciədi, qadın sosial şəbəkələrdə olsa faciədir, hətta qadın sussa belə faicədir... Gülünc olan bilirsinizmi nədi məhz qadınları qınayan helə qadınların özüdü, yanındakı oğlanın başına qoyub digər qadın haqqda dede-qodu etməsinə səbəb olanda qadındı... Hər nə qədər geri düşüncəli cəmiyyətimiz var olsa nəinki boşanmağa ailəli olanlarada pis baxarlar. Boşanmaq normaldı demirəm sadəcə dediyim heç kimin dərdini bilmədən qınamayın ay Bizim insaflıqdan Çıxmış millətim, bir dəfə ayna qarşısında öz həyatını o boşanmış qadınla müqayisə et onda görüm o saç başını yolursanmı ya yox. Haaa mən şou biznesin hər iki ayda ər dəyişənləri düşünərək fikrimi şərhimə əlavə etmirəm, onlar mənim nəinki ağlımda heç yormağa, yazmağa lazım olmayan əllərimin əziyyətinə dəyməz..

Bir qadın ailəsində xoşbəxt deyilsə və buna çox ciddi səbəblər varsa,bu evliliyi qoruyub saxlamaq doğrudurmu?

Mənim üçün yox, xoşbəxt deyilsə kişi ona əziyyət verirsə, zülm çəkməsinə səbəb olursa hansı ailədən söz gedə bilər? Uşaqlarına tərbiyədimi ya başqa xoşbəxtlikdimi? İnsan dünyaya bir dəfə gəlir və heç kimin haqqı yoxdu ki, kimlərsə o qadının həyatını məhv etsin. Nə olsun əridi? Ər ərliyini bilsin ki, qadında ona arvadlıq evinə Analıq başçılıq etsin yoxsa mən səni vurum çırpım sıravno sən ailəni qoru saxla bu həm övladlarına həmdə özünə zülm verməkdir. Əyər kişi normal xarakterdədisə digərləri incitsə nə olar incitməsə nə olar, əsas kişidi əsas o qadınnan keçinə bilməlidi dəyər verməlidi hər işdə problemdə arxasında durmalıdı, qaynanadı, qaynatadı, balduzdu bunlar bir ömür boyu qarışa bilməzlər ilk dönəmlərdə öz güclərini nümayiş edirlər görsələr nə etsəkdə oğlu və gəlini sıravno xoşbəxtdilər artıq bacarmadığını görüb yola gəlirlər, necə ki, vaxtında qaynanamgilin çalışıb vuruşub aranı vurmağa gücü çatmayıb sonunda yola gəldisə, nə etsələrdə biz aramızdakı mehribançılığı qoruyub saxladıq. Düzdü söhbətlərdə oldu, dəlilik etdiyim vaxtlarda oldu, bütün söhbətlərin üstümə qaldığı vaxtlarda oldu, yoldaşım isə qayıdıb valdeynlərinə bir söz dedi o mənim ailəmdi, mən onu sevib almışam, iki oğlumun Anasıdı, mən onunla xoşbəxtəm və hər işindəndə razıyam vəə gördülər oğlu belə deyir azda olsa yola gəldilər, arada atmaca sözləri olsada mən valdeyndi deyib eşitməməzliyə vururam. Dediyim kimi kişi arxadadısa heç kimə görə boşanmağa dəyməz, sadəcə güclü olub bacarmaq lazımdı digərləri ilə, güclü olduğun qədərdə ağıllı, ağıl olduqda qaynana, balduz bunları yola gətirməyə nə var ki, hər dəfə qaynanam, qaynatam mənimlə danışanda bir qalıb ekrana girib maç etsinlər məni, əvvəl balduzum məni o qədərdə istəmirdi indi haçan ağzı açılsa deyəcək getmisən darıxıram sğnin üçün canım, ürəyim, bacım və.s və.s demək nədi hər şey özündən asılıdır.


Nəyə görə bir çox valideynlər qızını ərə verərkən,"Getdiyin yerdən ancaq kəfəndə çıxa bilərsən" deyib də,qızın əl qolunu bağlayırlar?

Mənkilər o sözü demiyib vallah, hətta əyər zülm görsəydim ailə həyatımda oturub durub onları qınayardım özləri verdiklərinə görə hər zaman dilim uzundu(kənardan fikrim nə qədər kobud çıxsada) uşaq yaşda övladını verən valdeynləri necə qınamaya bilərsən? Xoşbəxt olduğum halda hələdə onları qınayıramsa təsəvvür edin digəri olsaydı nə edərdim... Düzdü hər ailədə olduğu kimi mənimdə ailəmdə söh söhbət olub, kimdə olmurki? O söhbətlərdi insanları bir birinə tanıtdıran, xarakterinin alışmasına səbəb olan, bacardığımız bu söhbətlərin sonunda ortaq məxrəcə gəlib anlaşmağımızdı. Nə qədər heçnəyi unutmayan biri olsamda bəzən göz yummağa çalışıram bir qadın olaraq...

Niyə cəmiyyətdə bir çox dar düşüncəli,cahiller boşanmis qadına barmaq arası və hətta pis gözlə baxırlar?

Dar düşüncəli deyirsən Arzum ağızda necə baxmasınlar?)) Bir qadın tanıyıram 28-29 yaşlarda olar iki övladı var, valdeynlərinin imkanlarıda normaldı, sadəcə atası tərəfdə boşanmağa pis baxırlar bu səbəbdən atası qızını evinə gətirib gətirməməkdə çox fikirli idi, hətta qızı Atasını danışdırmırdı onun zülmünü görə görə heç bir işə əl atmadığından, sonda heç nəyə əhəmiyyət vermədən qızını götürüb gətirdi evinə daha nələr dedilər oğlandan çox qızı günahlandırdılar, bütün nəsil düşdü həmin ailənin üstünə amma valdeynlərinə halaldı sona qədər qızının arxasında qaldılar, uşaqların atası neçə il övladlarlnı görmürdü, oğlan it kimi peşman olmuşdu ailəsi üçün darıxırdı, hər yola əl atırdı təki ailəsi ona qayıtsın sonda yoldaşımın vasitəsilə bu iş həll olundu qadın düzdü atasının evindədi sadəcə oğlanla şərt kəsib ona qayıtmaq üçün oğlanda razıdı təki ailəsinin ona qayıtmağını istəyir, insafsızın balası deyirəm bu iş bu günə qalmamışdan öncə fikirləşərdində görəsən niyə kişilər əllərindən uçub gedəndən sonra dəyərə minir bu qadın anlamıram.. Nəsə deməyim odu ki, o qadını o zamanlar hər kəs qınayanda deyirdim etməyin günahdı və əsasəndə heç bir qadın xoşbəxt olduğu halda gedib öz ailəsini atıb ata yurduna gəlməz, ona kənardan boşanmış qadın kimi baxmasını istəməz, mən bu sözü deyəndə mənidə qınayırdılar,amma indi isə haqq verirlər...Boşanmağ ayıb deyil, ayıb olan onu qınamağı sevənkəslərədi, yuxarıda qeyd etdiyim kimi elə bir cəmiyyətdə yaşayırıq ki, insanın yaxşı gününüdə, pis gününüdə qınayırlar,onların sözlərinə baş qoşsaz onda heç yaşamayaq...


Qızını oxutmaq istəməyib,"tez bazar ərə verim də yüküm azalsin" deyən valideyn,bu gün qızının düşdüyü çıxılmaz durumdan birbaşa sorunlu deyilmi? Yoxsa elə bütün günahları ərin üstünə atmaq doğrudur?

pffBəhanələrdə bəhanələr, nə qədər sorğu suala tutsanda yenədə bitməz bəhanələr... Övladını oxutmayan valdeyni anlamıram mən, anlamaqda istəmirəm... Bu mövzuda heç bir artıq söz yazmaq istəmirəm...


Və sizə görə BOŞANMAQ FACIƏDIRMI?

Əlbəttdə yox, sadəcə xırda söhbətlərə görə boşanmağ arnormallıqdı.Oğlanın pis vərdişləri olduqda, dözülməz zülmləri olduqda anladıq yoxsa qaynana, balduz problemlərinə görə boşanmaq əvəzinı çıxış yolu tapmaq lazım, belə söhbətlər hər ailədə olur, söhbətsiz ailəmi var? Əlbəttdə yoxdu. Sonda demək istərdim hüqüqlarınızı bilin Qadınlar özünüzü əzdirməyin ki , sabah övladınızda, qohum əqraba əzməsin səni. Hər problemdə dədə yurduna qaçmayın unutmayın o dədə yurdundada bir qardaş arvadı olacaqdı, heç zaman ailə qədər sənə yaxın olmaz, qardaş olsada o arvad imkan verməz (reallıqdır...) Qadın Ağlıyla addım atsa bütün istəkləri onun leyhinə olacaq. Allah hər bir qadını xoşbəxt eləsin, hər qadın xoşbəxtliyə layiqdir. Qınamağı sevməyin, qınamamışdan öncə bir an özünüzü o insanın yerinə qoyun baxın necə görünür onun pəncərəsindən? Onda bəlkə özündən utanarsan.

Arzum gözəl aktual mövzu üçün sənə təşəkkürlər 123
1 mart 2018 20:20
7
Dinləməyi sev-Danışmağı yox...Ağıllı olmağı sev-Ağıl verməyi yox...Özünü ailəni sev-özgəsini yox..Vaxt gələr elə zərbələr alarsan ki,göz yaşlarıyla bərabər niyə belə oldu?Sualları ürəyini ağrıdar....


İmza:Antikvar
Offline
Dan ulduzu
Melek1993cox uzuldum.allah sene komek olsun insallah.halal olsun seneki iki balan ucun dozursen.qaldiki mende ana atam dovr cetindi temiz adla qizlarimizi evlendirek deyib verdiler meni.8ildi mende evliyem.2oqlum var.cox vaxt dozulmez veziyyetlere dusurem.ancaq mende 2balama gore dozurem.insallah deyer buna.menimde valideynlerim burda yazilan kimidirler.evlenmisen dozmelisen.hec kim asanliqla aile olmaz deyirler.ancaq heqiqeten dozmek cetindi.bu illerim asant kecmeyib.ne bilim allah tek sahidimizdi.allah her kesi xosbext etsin.
1 mart 2018 16:55
6
Online
Cema_Axodova
bacilarima qowuluram heqiqeten duzdu.bir tek onu deye bilerem qadin eger onun qedrin bilmeyen kiwiyle yawayirsa demek o ozune zulum verir.bacimiz duz deyir eger qaynana baldiz qayin qaynata problem yaradirsa ona gorr bowanmaqa deymez.zamanla onlarda olmuycaq.insana qalan ailedi ama normal aile
1 mart 2018 16:47
5
Online
ayka95
Sitat: Gultekin.A
Menim fikirimce qadin bacardiqi qeder elinden geldiyi qeder sebirli olub ailesin qorumalidi.Tebii ki eyer o insana deyirse.indiki zamanede cox adi weyler uste dagilir aileler.gòrduklerimden deyirem.aileni oyuncaq sanirlar sànki bu alinmadi 2ci o alinmadi 3cu axi qadin nece bu qeder kiwi ile bir yataqda yata biler.1ci alinmadisa 2ci olar belkede.ama bir weyi bilmek lazimdirki bu dunyada ideal insan yoxdur.o xeyallarimizdaki her wey ela olacaqmiw kimi bi wey yoxdu.ailede her wey ola biler.ona gorede evvelden pis gunde yaxsi gunde yaninda olmaqa soz verìrsen.meselen qaynana pisdi yoldaw yaxsidisa ayrilmaq mence duzgun deyil.sebirli olmaq lazimdi cunki o qaynana omur boyu yawamayacaq axirda yoldaw qaĺacaq.ve yaxudda gorursen ki yoldaw avaradi butun gun o tin bu tin avara heyati surur ve bu insanda irelileyiw yoxdu yeni duzelesi deyil bele gelib belede gedecekse o insana omur feda etmeye deymez.menim fikirik budur.yoxsa bezi uzden irag qizlar var 1i ile qàne olmurlar geďib erden cixirlarki adlari qiz yox gelin olsun.bunlardan cox dàniwmaq oĺar.ama deymez olara gore barmaq yòrmaga.twkĺer muzkire ucun
1 mart 2018 16:13
4
Offline
Hicablı_qadın_1993
Canim bacimcox gozel movzudur
atam demisken insan misal cekerken ilk ozunden cekmelidir bildiyin kimi men ne hallar kecirtdim hetta bosanmaga qeder fikrim vardi
cunki mende deli olmamaisdimki iki usagimla gelimata qoltuguna sabah qardasim evlende onu arvadi bilmirem nece olacaq mende heyati boyu eger ailem dagilsaydi ikini aile heyati qurmazdim en azindan oglumun7 yasi var oz menliyime sigisdirmazdi m
yoldasimda ozun gormusdun nece doyurdu vehsicesine dustaq heyati nyasayirdim o azmiskimi qayinanam baldizlarim bbir terefdende
neyse sozumun cani bu defe ilk addimi men atmadim yoldasim atdim gordum pesman olub ozum ozuile danisdim geldim duzdu hami meni qinadi axi sennece qadinsan gece saat 3de cixartdilar o cur doyub psixolji cehetdende cox pis olmusdum
men onda bir kelmesoz dedim menim iki balam var ve 8 ildi ailemdi en azindan sans vermek olar
UMUD EDIREM ALLAHIMIZ XEYIRLISI BUNMU EDER
bir daha cox sagol movzuya goreenim,atam anam qardasim dag kimi durdular dalimda ona gore bunlara ders oldu
valideynbler qiz ovladini ezmemelidiler!!!!!
bezenvalideynlerdende cox sey aslidir m
1 mart 2018 15:43
3


Sən gedərkən necə çarəsizdim? Izah edim, böyük meşə yanırdı və mənim gözlərimdən başqa yerdə su yox idi!




N❤S=AY


Offline
Gultekin.A
Menim fikirimce qadin bacardiqi qeder elinden geldiyi qeder sebirli olub ailesin qorumalidi.Tebii ki eyer o insana deyirse.indiki zamanede cox adi weyler uste dagilir aileler.gòrduklerimden deyirem.aileni oyuncaq sanirlar sànki bu alinmadi 2ci o alinmadi 3cu axi qadin nece bu qeder kiwi ile bir yataqda yata biler.1ci alinmadisa 2ci olar belkede.ama bir weyi bilmek lazimdirki bu dunyada ideal insan yoxdur.o xeyallarimizdaki her wey ela olacaqmiw kimi bi wey yoxdu.ailede her wey ola biler.ona gorede evvelden pis gunde yaxsi gunde yaninda olmaqa soz verìrsen.meselen qaynana pisdi yoldaw yaxsidisa ayrilmaq mence duzgun deyil.sebirli olmaq lazimdi cunki o qaynana omur boyu yawamayacaq axirda yoldaw qaĺacaq.ve yaxudda gorursen ki yoldaw avaradi butun gun o tin bu tin avara heyati surur ve bu insanda irelileyiw yoxdu yeni duzelesi deyil bele gelib belede gedecekse o insana omur feda etmeye deymez.menim fikirik budur.yoxsa bezi uzden irag qizlar var 1i ile qàne olmurlar geďib erden cixirlarki adlari qiz yox gelin olsun.bunlardan cox dàniwmaq oĺar.ama deymez olara gore barmaq yòrmaga.twkĺer muzkire ucun
1 mart 2018 11:40
2
QADIN GÜL kimidir - Qoxlandiqca açar,sevildikcə gözəlləşər
Offline
YalniZ-ArZu
Buyurun muzakireye canlar ....ufff
1 mart 2018 11:04
1
Gözümüz bağlı güvəndiyimiz insanlar, yaxşı niyyətimizin içinə zibili yığanda, bizə də hər münasibətə üz verməyib, hər mundarın sözünə aldanmamaq qalar. 08

İnformasiya

Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.

Müzakirələr

Azərbaycanım

Xəbər lenti

Astrologiya

Ən çox oxunanlar

Səsvermə

Saytın hansı bölməsini xoşlayırsınız?

Qadınla.Com həyatı
Gündəm - Magazin xəbərləri
Moda
Gözəl qadın
Bizim mətbəx
Sağlıqlı yaşam
Hamiləlik və Analıq
Qadın və Cəmiyyət
Münasibətlər
Həyat tərzi
Bürclər və Qoroskop
Bölümlü Hekayələr
Kişi dünyası
Oyunlar
Video - Musiqi

 
 

Qadın testləri