Soyuq havalarda baş ağrılarının səbəbi

Müəllif: NoName
Şərhlər:
Baxılıb: 1918
Paylaş:
Səs ver:
(səs: 0)

Soyuq havalarda baş ağrıları daha çox olur. Bunun qarşısını almaq üçün ağrıkəsicilərindən istifadə edirik. Lakin ağrıkəsici dərmanlardan bir ayda 15 dəfədən çox istifadə etmək olmaz.
İngiltərə Sağlamlıq və Kliniki Mükəmməllik Universitetinin apardığı təcrübə sayəsində bəlli olub ki, bir ayda 15 dəfədən çox istifadə olunan ağrıkəsicilər insanlarda mənfi təsir yaradır. Bu zaman baş ağrıları daha da şiddətlənir.
Mütəxəsislər qeyd edir ki, bu dərmanlardan qaydasında istifadə edilərsə, miqren və şiddətli baş ağrılarının qarşısı alınır. Lakin həddindən çox istifadə davamlı olaraq baş ağrılarının yatanmasına səbəb olur. Bu dərmanlardan çox istifadə etmək başqa xəstəliklərin də yaranmasına gətirib çıxara bilər. bu vəziyyətdə yəni, dərmanlardan asılı olan insanlar həkimə müraicət etməli və ağrıkəsicilərin istifadəsini dayandırmalıdır.
İngiltərədə 10 milyondan çox insan davamlı olaraq  ya da tez-tez baş ağrısı yaşayır. Miqren ağrıları ölkədə hər gün 100 min insanın işə və ya dərsə gedə bilməməsinə səbəb olur.

 

Redakte etdi: PRETTY GİRL


loading...
(səs: 0)
Şərhlər:
Baxılıb: 1918
Geriyə
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.

Müzakirələr

Azərbaycanım

Xəbər lenti

Astrologiya

Ən çox oxunanlar

Səsvermə

Saytın hansı bölməsini xoşlayırsınız?

Qadınla.Com həyatı
Gündəm - Magazin xəbərləri
Moda
Gözəl qadın
Bizim mətbəx
Sağlıqlı yaşam
Hamiləlik və Analıq
Qadın və Cəmiyyət
Münasibətlər
Həyat tərzi
Bürclər və Qoroskop
Bölümlü Hekayələr
Kişi dünyası
Oyunlar
Video - Musiqi

 
 

Qadın testləri

Aylıq arxiv