Arxa keçidden (arxa delikden — ters.) elaqenin haram edilmesi.
Yuxarıda
gösterilen aye ve hedislerden göründüyü kimi qadınla onun arxa
keçidinden çinsi elaqede olmaq haramdır. Bu barede olan hedislerden
bezilerini gösterek:
Birinci: Ummu Selme (r.a) demişdir:
«Muhacirler
Medineye ensarların yanına geldiler. Onların qadınları ile evlendiler.
Muhacirlerin qadınları ellerini yere qoyardılar, ensarlarsa yox. Bir
muhacir kişi ensarlardan olan arvadını buna mecbur etmek istedi. Arvad
bunu redd etdi. Xeber gedib Peyğembere (sa.s) çatdı. Arvad Peyğemberin
(s.a.s) hüzuruna gelse de bu barede danışmağa utandı. Meseleni Ummu
Selme açıqladı. Onda bu aye nazil oldu: «qadinlarınız sizin (övlad
ekdiyiniz) tarlanızdır. öz tarlanıza hansı terefden isteyirsiniz girin»
(EL-BEQERE,
223). Peyğember (s.a.s) dedi: «Yox, yalnız bir yerden, yeni qadının
cinsiyyet üzvünden» (normal yoldan olmaq üzre her cür elaqe şeklinin
mümkünlüyünü söyledi).
İkinci: İbn Abbasın (r.a) hedisi:
«Ömer bin Xettab Peyğemberin (s.a.s) yanına gelib dedi:
— Ya Resulullah! Elden düşdum.
Peyğember (s.a.s) soruşdu:
— Neden elden duşdun sen?
— Bu gece miniyimi deyişmişem (xanımımı uzu uste yatıraraq elaqede oldum).
Peyğember
(s.a.s) cavab vermedi. Ona bu aye nazil oldu: «qadinlarınız sizin
(övlad ekdiyiniz) tarlanızdır. öz tarlanıza hansı terefden isteyirsiniz
girin»
(EL-BEQERE, 223). Sonra dedi: «Qabaq ve arxa terefden. Amma arxa delik ile ve aybaşı olan qadınla elaqeden çekin».
Üçüncü: Xüzeyme bin Sabitin (r.a) hedisi:
«Bir
kişi Peyğemberden (s.a.s) qadınların arxası ile elaqesi ve ya erin öz
arvadı ile onun arxası ile elaqede olması barede soruşdu. Peyğember
(s.a.s) dedi ki, halaldır. Kişi getmek isteyirdi ki, onu çağırıb ve ya
çağırtdırıb soruşdu.
— Nece dedim? İki deşiyin hansına? Qabaqdan yoxsa arxadan? Kişi dedi ki, beli, qabaqdan yoxsa arxadan?
— Yox, Allah haqqı demekden utanmaz. Qadınlarınızla arxa ile elaqede olmayın».
Dördüncü: «Arvadı ile arxa keçidden elaqede olan kişiye Allah nezer yetirmez».
Beşinci: «Arvadlarla onların arxası ile elaqede olan melundur».
Altıncı:
«Aybaşı olan qadınla ve ya qadının arxası ile elaqede olan, kahinin
dediklerine inanan adam Mehemmede gelen vehyleri inkar etmiş olur»